برای اطلاع از وضعیت سفارش خود، میتونید به یکی از روشهای زیر اقدام کنید:
روشهای پیگیری سفارش:
کد رهگیری پستی یا تیپاکس:
پس از ارسال سفارش، کد رهگیری از طریق پیامک یا واتساپ برای شما ارسال میشه.
با وارد کردن این کد در سایت شرکت پست یا تیپاکس، میتونید موقعیت بسته رو بهصورت لحظهای مشاهده کنید.
پیگیری از طریق پشتیبانی فروشگاه:
اگر کد رهگیری هنوز برات ارسال نشده یا سوالی در مورد سفارشت داری، از طریق تماس با پشتیبانی ما در ارتباط باش.
راههای ارتباط با پشتیبانی: شماره تماس، واتساپ و آدرس دقیق ما در صفحه [تماس با ما] قرار گرفته.
برای پیگیری سریع، لطفاً شماره سفارش خود را آماده داشته باشید.
زمان پردازش و ارسال سفارشها: سفارشهای ثبتشده تا ساعت ۱۴: در همان روز کاری پردازش و ارسال میشن. سفارشهای بعد از ساعت ۱۴ یا روزهای تعطیل: در اولین روز کاری بعدی پیگیری میشن. در صورتی که سوال یا مشکلی داری، حتماً با ما در تماس باش. پشتیبانی ما همیشه در کنارته!
زمینههای نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.